Skip Ribbon Commands
Skip to main content

Data Market > İş Çözümleri
İş Çözümleri

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM)

Referans Projeler

Bu konuda hizmet sunduğumuz müşterilerimizden bazıları. ​

so.jpg 

rj.gif 

Proje Detayları için tıklayınız.


 

Kurumlar yeni müşteriler kazanmak ve mevcut tüketicilerini sadık müşteriler haline getirmek için etkin müşteri ilişkileri stratejilerine ve bu stratejileri destekleyecek teknolojilere sahip olmalıdır.

CRM kültürünün kurum içerisinde yaygınlaştırılması, kullanıcıların sürece adaptasyonu ve çalışma kolaylığı seçilen teknolojilerin etkinliği ile doğrudan ilişkilidir. Bunun ötesinde, tüketicilere kendilerini memnun, değerli ve önemli hissettirmek, teknolojinin insani boyutunun etkin bir şekilde yönetilmesini gerektirmektedir.


crm.png 

 

​Data Market, kurumların stratejilerine, nihai tüketici beklentilerine ve kullanıcıların ihtiyaçlarına göre tasarladığı CRM çözümleriyle;

  • Yeni müşterilerin kazanılması ve müşteri sadakatinin arttırılmasına katkıda bulunur.
  • Müşteri temasının gerçekleştiği tüm kanalları ölçülebilir ve yönetilebilir hale getirir.
  • Fırsat, teklif, satış, sipariş, sevkiyat ve satış sonrası servis süreçlerinizin etkinliğini arttırarak iş verimliliğinde, hizmet kalitesinde ve müşteri memnuniyetinde artış sağlar.
  • Hedef ve performans yönetimine nitel ve nicel girdiler oluşturur.
  • İş süreçlerinizin ERP ve muhasebe sistemleri ile entegrasyonunu sağlar.
  • Tepki sürelerinizi düşürerek müşteri memnuniyetini arttırır.
  • Kaybettiğiniz müşterileri geri kazanmanıza yardımcı olur.