Skip Ribbon Commands
Skip to main content

Data Market > İş Çözümleri
İş Çözümleri

​Servis Yönetimi

Referans Projeler

​Bu konuda hizmet sunduğumuz müşterilerimizden bazıları.

                axa.jpg
Proje Detayları için Tıklayınız.

ahe.jpg Proje Detayları için Tıklayınız.

 

Şirketlerin ticari hedeflerini yerine getirmek ve iş ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla, BT (Bilişim Teknolojilerine) bağımlılığı her geçen gün artmaktadır. BT üzerinde kurgulanan iş çözümlerinin kesintisiz çalışma ihtiyacı, sunulan BT hizmetlerinin de yönetilebilir, raporlanabilir olmasını ve otomasyonunun sağlanmasını gerektirmektedir.
Yapılan Pazar araştırmalarında İş Süreçleri ve Bilgi Teknolojileri altyapısını entegre eden kurumların, rakiplerine oranla maliyetlerini azaltma konusunda iki kat daha basarılı ve gelirlerini rakiplerine oranla %5 daha hızlı büyüttügü görülmektedir.
Yenilikçi değişimi hedefleyen tüm kurumların, ekonomik, güvenilir, sürekli ve yüksek kalitede servis alma ihtiyacı vardır.
Microsoft Service Manager, şirketlerdeki her türlü organizasyonun iş ihtiyaçlarına uygun BT servislerinin sunulması ve hizmetlerin alınması için çalışanları, teknolojiyi ve süreçleri bütünleştiren bir platformdur.
Data Market, Microsoft System Center ürün ailesi içinde yer alan Service Manager çözümü ile kurumlara ITIL süreçleriyle uyumlu IT Servis Yönetimi çözümleri sunmaktadır.
Data Market, Microsoft System Center Service Manager projelerinde, altyapıdan toplanan bilgilerin iliskilendirilerek görüntülenmesini, İs Süreçleri ve Teknoloji varlıklarının otomasyon ve kontrol mekanizmaları ile yönetilerek kurumsal hedeflere ulasılmasını sağlamaktadır.

systemcenter.jpg 

Avantajlarımız:

Modern IT Yardım Masası ihtiyaçlarını karşılamak üzere büyük ve kapsamlı projelere imza atmış bulunan     Data Market sunduğu çözümler ile;

  • BT servis, uygulama ve kaynaklarının optimizasyonunu
  • BT servis isakıslarının, kaynak yönetiminin ve operasyonel islerin otomasyonunu
  • Dinamik BT altyapısının merkezi yönetimini
  • Entegre BT süreçleri ve kaynaklara ait bilgi ortamının oluşturulmasını
  • Self servis yetenekleri ile destek maliyetlerinin azaltılmasını
  • Uygunluk ve risk yönetim çalışmalarını basitleştirerek, yönetimini otomatize edilmesini sağlayarak IT yatırımlarının değerini ortaya çıkartmaktadır.

Çözüm Porföyümüz:

  • IT Yardım Masası.
  • SLA takibi.
  • Incident, Problem & Change Management.
  • Dashboard Reporting.