Bulut Çözümleriyle Evden Çalışabilirsiniz

Data Market tüm dünyanın gündeminde olan acil durum senaryoları oluştuğunda iş sürekliliğinizi sağlayan uzaktan çalışma ortamı için çözüm ve hizmetler sunar.

Microsoft Teams ile Dijital Ofis Ortamınızı Oluşturun

Uzaktan Çalışın

  • Yazışmalar– Yapılan sohbetlerde kalıcı ve bağlamsal sohbet imkanı.
  • Görüntülü görüşme – Görüşme esnasında arka plan blurlama yaparak arka planınızın görünmemesini sağlayabilirsiniz. Tek seferde 250 kullanıcıya kadar toplantı katılımı sağlayablir ve toplantıları kaydedebilirsiniz.
  • Sesli görüşme – Teams’de daha kaliteli sesli görüşmeler yapabilirsiniz.
  • Ekran paylaşımı – Teams üzerinden ekran paylaşımlarınızda sadece ilgili pencerelerinizi paylaşabilir ve çift mouse imleci ile uzaktan birlikte çalışabilirsiniz.

Güvenli Çalışın

Multi-Factor Authentication

Kullanıcıların cloud uygulamalarına erişirken ikinci bir doğrulama method ile daha güvenli oturum açmalarını sağlayan Multi-Factor Authentication (MFA), özellikle şirket network’unun dışında çalışan kullanıcılar için aktif edilmesi gereken bir özelliktir.

Multi-Factor Authentication (MFA) aktivasyonu için gereksinimler;

  • Azure AD Premium lisansı

Azure AD App Proxy

Application Proxy ile herhangi bir web application proxy veya vpn’e ihtiyaç duymadan bir connector aracılığıyla URL tabanlı internal on-premise uygulamalarınızın dış network üzerinden güvenli bir şekilde erişme açabilirsiniz.

Bu servisi kullanabilmek için gereksinimler;

  • Azure AD Premium lisansı
  • O365 portal üzerinde tanımlanmış bir global admin hesabı
  • Windows Server 2012
  • R2 veya sonrası bir işletim sistemine sahip updateleri yapılmış bir server Firewall üzerinden 443 ve 80 outbound port erişimi

Uyumlu Platformlar

Birlikte Çalışın

  • Ekipler – Oluşturduğunuz veya dahil olduğunuz ekiplerinizle dosya paylaşımı yapabilir ve birlikte düzenlemeler yapabilirsiniz.
  • Dosyalar – OneDrive veya desteklenen diğer bulut depolama alanlarını Teams üzerinden kullanabilir veya paylaşabilirsiniz.
  • Online Office uygulamaları ile entegrasyon (Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Planner vb.)

Evden çalışma senaryoları

1 - Office 365 Online Lisanslarım var fakat henüz geçiş yapmadım.

Bu lisansları Cloud ortamında kullanmak ve uzaktan çalışma ortamını hayata geçirmek istiyorsanız;

Sadece Teams kullanmak istiyorsanız;

  • Office 365 veya Microsoft 365 lisansları bulunan kullanıcıları AD Connect kurulumu yapılarak kullanıcıların bulut ortamına senkronize olmasını sağlıyoruz.

Kullanıcı e-posta servislerinizi bulut ortamına taşımak istiyorsanız;
On-Premise Exchange üzerinde kullandığınız mailboxları, Exchange Online’a taşıyoruz.

2 - Office 365 Online Lisanları kurulu fakat Teams kullanmıyorum.

  • Teams deploymentlarının yapılması
  • Admin ve son kullanıcı konfigürasyonlarının yapılması
  • Teams yaygınlaştırma çalışmasının yapılması
  • Teams son kullanıcı eğitimlerinin verilmesi

3 - Uzaktan uygulama erişimi yapmak istiyorum.

  • Microsoft Always on VPN (Direct Access) ile hızlıca ve kullanıcı sayısı limiti olmaksızın uygulamalarınıza uzaktan güvenli erişimi sağlıyoruz.

4 - Güvenli bir şekilde mobil cihaz kullanmak istiyorum.

Dağınık mimari olarak adlandırdığımız mobil cihazların (telefon, tabelet ve laptopların) uzaktan kontrol edilebildiği ve tehlikeli durumlarda şirket datalarını silebildiğiniz ya da tamamen cihazı sıfırlayabildiğiniz bir mobil device management (MDM) ürünüdür.

Intune ile şirket kaynaklarına remote olarak erişmek isteyen (özellikle aktif tablet ve telefonlar üzerinden aktif çalışan kullancılar) kullanıcılarınıza kontrollü bir şekilde izin vermeniz mümkün olacaktır. Intune’a kaydı tamamlanmamış uyumsuz cihazların kaynaklara erişimini kesebilirsiniz. Intune ile cihazları fully-managed veya Bring your own device (BYOD) modelleri ile kullanmanız mümkündür. Intune için gereksinimler;

  • Mobile Device Management (MDM) Intune lisansı
  • Application store’lar üzerinden indirebileceğiniz Company Portal uygulaması (BYOD senaryolar için)
  • Device Enrollment Program (DEP) lisansı (Apple cihazların full-managed yönetimi için)

5 - Self-Servis şifre servisi sunmak istiyorum.

  • On-premise > Data Market Şifreset
  • Azure Active Directory Premium > Self Service Password Reset (M365, EMS veya AADP add-on lisans gerekliliği vardır)

6 - Sabit bilgisayar kullanıcılarımın evden çalışmasını istiyorum.

VMware Horizon on Azure, kurumsal çalışanların masaüstü ve on-prem kurumsal uygulamalara (CRM, muhasabe, dosya sunucuları, özel uygulamalar gibi) erişimini, sanal masaüstü ve sanal uygulama servisi ile hızlı, güvenli, esnek, ölçeklenebilen, kesintisiz ve donanım bağımsız erişebilmesini sağlar.

  • Sabit masaüstü bilgisayarlar kullanıcılarının kurumsal uygulamalara ve servislere ofisten, evden veya herhangi bir yerden her hangi bir cihazdan erişimi
  • Tasarım kullanıcıları için ; Grafik ağırlıklı uygulamalar için kullanıcılara GPU deneyiminin bulut üzerinden sağlanması.
  • Güvenli erişim; SSO ve multi-factor authentication
  • Veri güvenliği; Kullanıcı verilerin merkezileştirilmesi ile korunması
  • Kullanım bazlı ödeme, anlık ihtiyaçlar için büyüme veya küçülme

Detaylı Bilgi Talep Edin