Dijit@l Yaka

Dijit@l Yaka başta mavi yaka olmak üzere tüm çalışanları aynı platformda buluşturan işbirliği ve paylaşım uygulamasıdır. Üretim, perakende, satış, sağlık, kamu ve diğer birçok sektörün mavi yaka çalışanları, müşterilerle iletişim kurma, şirket markasını temsil etme, ürün ve hizmetler hakkında müşterinin ilk temas noktası olma özellikleriyle organizasyonların verimliliğinde önemli bir konumda yer almaktadır.

Mavi yakalı çalışanların organizasyonların dijitalleşme süreçlerine dahil edilmesini hedefleyen Dijit@l Yaka mobil uygulaması, çalışanların ve şirketlerin ihtiyaçları göz önünde bulundurularak tasarlanmıştır.

Neden Dijital Yaka?

  • Tüm çalışanların iş fikirleri paylaşmasını, karar süreçlerinde yer almasını, geliştirme fikirleri sunmasını sağlayın.
  • İş süreçlerini dijitalleştirerek iş takiplerini tek bir platformda yönetin.
  • Çalışan verimliliğine yakından hakim olun.
  • İş gücünüzü bir araya getirin ve farklı ekipler arasındaki iletişimi kolaylaştırın.
  • Mavi yakadan yönetim kadrosuna kadar herkesi kurum kültürüne dahil edin.
  • Çalışanların motivasyonunu ve kurumsal bağlılığını artırarak verimliliği artırın.
  • Onay süreçlerini her zaman her yerde yönetin.
  • Dijitalleşme ile organizasyonu her zaman ileriye götürün.

Modüller

Duyurular

Tüm kurum çalışanlarının etkileşim yaratabileceği duyurular ve kurumsal haberleri yayınlayın. Firmanın veya üst düzey yöneticilerin katıldığı etkinlik, konuşma, röportaj vb yayınları tüm kurum çalışanları ile paylaşın. Dönemsel kampanya ve satış hedeflerini tek bir platformdan tüm çalışanlar ile paylaşın, işbirliğini artırın. Tüm iş gücünüze bağlı olun ve en iyi sonuçlar için motivasyonu artırın.

Eğitimler

Zorunlu veya isteğe bağlı eğitimleri, uzman videoları ile online olarak yayınlayın. Çalışanın katılımı zorunlu eğitimler için belirli bir zaman ve sınavlar atayın. Her zaman ulaşılabilen online eğitim videoları ile tüm çalışanlar ihtiyaç duydukları konularda kendilerini geliştirebilir.

İzinler

İzin ve mola taleplerini kolayca yönetin. Yıllık izin, hastalık izni, doğum izni gibi talepleri önceden planlayın. Onay süreçlerini online olarak yönetin. Tüm ekibin izin planlarına tek bir platformdan hakim olun.

Öneriler

Verimliliğinizi en üst düzeye çıkarmak için en iyi önerileri ve fikirleri toplayın. Ürün, üretim hattı, mağaza düzeni, çalışma ortamı, pazarlama aktivitesi, eğitimler, sosyal faaliyetler vb konularda tüm çalışanların fikirlerini alarak, iş süreçlerinizi iyileştirin.

Oylama

Dilek, şikayet kutusu vb geleneksel yöntemler yerine iş süreçlerinin değerlendirmesini, çalışan geribildirimlerini kolayca yönetin. Mobil uygulama ile değerlendirme süreçlerini anketler veya oylama sistemleri ile dijitalleştirin, katılımı artırın.

Anında Destek

Teknik kurulum gibi yerinde yapılan hizmetlerde çalışan bir sorun ile karşılaştığında anında ilgili uzmana danışabilir. Yer ve zaman farketmeksizin video/ sesli arama veya mesaj ile ilgili kişiye ulaşabilir.

Ramak Kala

İş kazası oluşmasına ramak kala durumlar için fotoğraf ekleme ve açıklama notu yazın, aciliyet belirtme özellikleri ile çalışanlar kaza gerçekleşmeden bu durumları ilgililere duyurabilir, önlem alınması sağlanabilir.

Rehber

Çalışanların iş arkadaşlarıyla bağlantı kurmalarına, görev unvanlarını, iletişim bilgilerini ve organizasyon şemalarını bulmalarına yardımcı olan organizasyon rehberi.

Kurumsal Akışlar

Kurumsal Uygulamalar ile entegre olabilen, kuruma özel form ve iş akışlarına özel Franchise Portali, Mağaza Talepleri Takibi, İzin Formu, İade İskonto Formu, Bakım-Onarım Talep Formu, IK’ya Aday Önerme Formu vb. modüller yaratılabilir.

Demo Talebi Oluştur!

dijit@lyaka çalışan uygulaması ile ilgili daha fazla bilgi almak için lütfen tıklayın.