0212 337 0707
İçerikler
İnsan Kaynakları

Sayısallaştırma Hizmetleri ve Kayıt Yönetimi ile Kurumsal Arşivlerinizi Oluşturun

Günümüzde Dijitalleşme süreçlerinin hızlanması ile birlikte fiziksel arşiv ihtiyacı bir ölçüde ortadan kalksa da çeşitli yasal zorunluluklar ve dış sistemlerle olan iletişim sonucu kağıt ortamında bir çok belge oluşmakta ve arşivlenmektedir.

Fiziksel arşiv yönetimi modülü, birimlerden başlayan arşivleme döngüsünü, ödünç, iade ve tasfiye işlemleri ile birlikte bir bütün olarak karşılamakta ve OnBase Doküman yönetim sistemi kullanılarak hangi belgelerin hangi lokasyonda nerede tutulduğu, kimler tarafından ödünç alındıkları  ve takip raporları sayesinde belgelerin kaybolması, evrakların hızlı biçimde bulunamaması gibi sorunlar ortadan kalkmaktadır.

 

  • Sayısallaştırma ve Arşivleme Hizmeti
  • Fiziksel kayıt talebi ve ödünç alma
  • Fiziki Arşivden Kayıt Toplama
  • Kayıt Yönetimi Takip ve Raporlama

21 Ocak 2022

15:00 - 15:30

Konuşmacılar

hsezen
Hayrettin Sezen
Dijital Çözümler Yöneticisi
mbayri
Mustafa Taha Bayrı
Kıdemli Dijital Çözümler Danışmanı
Önceki İçerik

Kimlik Yönetiminde Müşteri Deneyimleri

Sonraki İçerik

2022’de Mobil Yaka ile Kağıt Evrak İmzalamaya Son

Ne aramak istiyorsunuz?
Twitter
DataMarket1992
@DataMarket1992
125 Takip Edilen
385 Takipçi
Sitemizde kullanımı analiz etmek, içerik ve reklamları kişiselleştirmek, ölçmek ve ziyaret tercihlerinizi hatırlamak için çerezler kullanmaktayız. Detaylar için buraya tıklayabilirsiniz.
Tamam