Bereket Sigorta Grubu Dijital Arşiv Projesi

Bereket Sigorta Grubu, Bereket Emeklilik ve Hayat, Bereket Sigorta, Bereket Katılım Sigorta, Bereket Katılım Hayat A.Ş. olmak üzere 4 ayrı tüzel kişilik olarak bireysel ve kurumsal müşterilerine hizmet vermektedir.

Yurt geneline dağılmış 10 bölge müdürlüğü ve 732 acentesi ile birlikte kuruluşundan bu yana yetkin insan kaynağı, teknolojinin getirdiği en son imkanlar ve müşteri odaklı hizmet anlayışı ile faaliyetlerine devam etmeyi amaçlayan Bereket Sigorta Grubu, sermayedarı

Tarım Kredi Koperatifleri’nden aldığı güç ile Türkiye Tarım Kredi Koperatiflerinin ortakları olan çiftçilerimizi de içine alan daha geniş bir müşteri kitlesine en iyi kalitede hizmet vermeye başlayarak sektörde ayrı bir yere konumlamıştır.

Fayda

  • Fiziki Arşiv Yönetim Firmasında bulunan 10 bin koli evrak belli periyotlarda merkeze çekilerek elden geçirildi.
  • Yaklaşık 4.3 bin kolinin imha kararı verildi ve imha edildi.
  • Yaklaşık 5.3 bin koli / 10 milyon sayfa evrak işleme tabi tutularak dijitalleştirildi ve sisteme aktarıldı.
  • OnBase Merkezi Doküman Yönetimi ve Dijital Arşiv yapısı üzerinde, kurumun tüm departmanlarını kapsayacak şekilde dokümanlara erişim altyapısı kuruldu ve kurumun organizasyonel yapısına uygun olarak doküman erişim hakları düzenlendi.
  • Kurulan sistem kurumun diğer altyapıları(DB,Sigortacılık uygulaması vb.) ile entegre edilerek ya da entegre için gerekli AP-Servis katmanları sağlanarak bütünleşik bir yapıya geçiş sağlandı.
Abdullah Adıyaman

Bereket Sigorta Grubu Genel Müdür Yardımcısı

Dijitalleşme ve dijital dönüşümün stratejik bir zorunluluk halini aldığı bu dönemlerde Berket Sigorta Grubu olarak dijitalleşme adına büyük bir adım daha atarak müşteri beklentilerinin üzerinde hizmet veren ve çağın gerektirdiği değişimlere açık, kendini yenileyebilen kalıcı bir marka olma yolunda emin adımlar ile ilerliyoruz.

Bu vizyon çerçevesinde, operasyonel süreçlerimizi iyileştirerek daha da verimli kılmak, çalışan ve müşteri hizmet memnuniyetimizi yükseltmek adına dijitalleşme yolunda başarılı bir projeyi daha hayata geçirdik. Tüm proje ekibine ve emeği geçen arkadaşlarıma teşekkür ederim.

Kullanılan Teknolojiler

OnBase Hakkında

OnBase; kurumların iş süreçlerinin otomasyonunu gerçekleştirerek, zaman ve maliyetten tasarruf etmelerini, organizasyonel verimliliklerini arttırmalarını, standartlara uyum yeteneklerini geliştirmelerini sağlamaktadır. Ayrıca kurumsal içeriğin tanımlamalarına uygun olarak; bilginin çalışanlar, iş ortakları ve müşteriler arasında etkin paylaşımını
temin etmektedir.

PDF Olarak İndir

Başarı hikayemiz hakkında daha fazlasını mı öğrenmek istiyorsunuz? Öyleyse PDF versiyonunu inceleyebilirsiniz.