Kimlik Yönetimi Uygulamalarında Çalışanlarınıza Sunacağınız Self-Servis Hizmetler

Kurumlarda çalışanların kendi kimlik yönetim ihtiyaçlarına, kolayca erişilebilir ekranlar üzerinden cevap vermek, birçok işlem için verimliliği artırıyor ve süreçleri kolaylaştırıyor. Bu webinarımızda ideal IDM’in sunduğu self-servis hizmetleri, kullanım senaryolarını ve faydalarını anlatacağız.

 

Ajanda:

  • Ideal Form ile personel tanım, yetki talep ve onay süreçlerini yönetme
  • Ideal Şifreset özelliği ile çalışanlarınızın kendi şifrelerini sıfırlayıp, değiştirmesi
  • Soru & Cevap

21 Nisan 2022

13:00 - 13:30

Konuşmacılar

tergun
Tuba Ergün
Dijital Çözümler Yöneticisi
eozgurler
Emre Özgürler
Kıdemli Dijital Çözümler Danışmanı

Kayıt Ol / İzle

Önceki İçerik

Merkezi Kimlik Havuzu Olarak İdeal IDM’i Nasıl Kullanırsınız?

Sonraki İçerik

Mobil Yaka ile Bordro ve İnsan Kaynakları Belgelerinde Islak İmzaya Son

Twitter
DataMarket1992
@DataMarket1992
126 Takip Edilen
384 Takipçi
Çerez Bildirisi
Sitemizde kullanımı analiz etmek, içerik ve reklamları kişiselleştirmek, reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek ve ziyaret tercihlerini hatırlamak için çerezler kullanmaktayız.
Tamam Daha fazla bilgi