Yönetilen Hizmetler

Data Market, Azure Expert MSP kapsamında kurumsal müşterileri için profesyonel nitelikte, hybrid yapıda, bütünsel ve tamamlayıcı Yönetilen Hizmetler (Managed Services) tedarik eder ve bu kapsamda yer alan optimizasyon ve destek hizmetlerini sağlar.

Bu çerçevede müşterilerin MSP süreci öncesinde, süreç boyunca veya süreci takiben ihtiyaç duyabilecekleri tüm danışmanlık, dönüşüm hizmetleri ve ek hizmetler, sürecin doğal bir parçası olarak sunulur.

Yönetilen Hizmetler Portföyümüz

Bulut Yönetimi Hizmetleri

Kurumsal müşterilerin Microsoft Azure ortamlarını kapsayan Yönetilen Hizmetler

Veri Merkezi Yönetilen Hizmetler

Müşteri veri merkezlerinde on-premise olarak barındırılan sunuculara yönelik yönetilen hizmetler

Son Kullanıcı Yönetilen Hizmetleri

Müşteri son kullanıcılarına yönelik yardım masası ve son kullanıcı yönetilen hizmetleri

Yönetilen Hizmet Saatleri

5 x 8 saat
09:30 – 17:30 saatleri arasında
40 saat x hafta
Hafta sonu, resmî tatil ve bayramlar hariç
7 x 24 saat
00:00 – 23:59 saatleri arasında
168 saat x hafta
Hafta sonu, resmî tatil ve bayramlar dahil

Yönetilen Hizmet Paketleri

Strato
★★★
8x5 Destek
Müdahale süresi 8 saat, kritik müdahale süresi 2 saat
Çözüm süresi 24 saat
Müşteri Yönetimi (Çağrı Merkezi)
Temel Bulut Altyapı Yönetimi
Doğru Boyutlandırma
Temel Güvenlik ve Uyumluluk
Temel İzleme
Yedekleme Yönetimi
Bizimle İletişime Geçin
Alto
★★★
24x7 Destek
Müdahale süresi 4 saat, kritik müdahale süresi 1 saat
Çözüm süresi 12 saat
Müşteri Yönetimi (Belirlenmiş Müşteri Yöneticisi)
Temel Bulut Altyapı Yönetimi
Gelişmiş Doğru Boyutlandırma
Gelişmiş Güvenlik ve Uyumluluk
Temel İzleme
Yedekleme Yönetimi + Yedekten Geri Kurtarma
Maliyet Yönetimi
Temel Bulut Otomasyon ve DevOps Yönetimi
Bizimle İletişime Geçin
Ek Paketler
☆☆☆
Proaktif Yedekleme Yönetimi
Gelişmiş İzleme
Proaktif Güvenlik
Gelişmiş Bulut Otomasyon ve DevOps Yönetimi
Bizimle İletişime Geçin

Yönetilen Hizmetler Operasyon Süreci

– Denetim ve Optimizasyon Hizmetleri Süreci

Data Market’in Yönetilen Hizmetler kapsamında sunduğu Denetim ve Optimizasyon Hizmetleri bulut ve veri merkezinde toplanan verilerin periyodik olarak analiz edilmesiyle başlar. Bu analiz neticesinde keşfedilen güvenlik riskleri, iyileştirme fırsatı ve optimizasyona elverişli durumlar incelenmesi ve gerekli aksiyonların alınması amacıyla kurumsal müşterinin BT iş birimine periyodik olarak raporlanır.

 

– Yönetim ve Destek Hizmetleri Süreci

Yönetim ve Destek Hizmetleri kapsamında bulut ve veri merkezinden gerçek zamanlı veri toplanır. Toplanan veriler Data Market teknik ekibi tarafından bulut yönetim platformu (CMP) yardımıyla analiz edilir. Analizler neticesinde keşfedilen güvenlik tehditlerine gerekli karşılık verilir. Keşfedilen iyileştirme ve optimizasyon fırsatlarıyla ilgili aksiyonlar kurumsal müşterinin BT iş biriminin bilgisi dahilinde Data Market tarafından yönetilir. Alınan aksiyonlar önem derecesine göre anlık veya periyodik olarak raporlanır. Bu yapıda Yardım Masası Hizmetleri hizmet sürecinin doğal bir uzantısı yer alır.

Yönetim ve destek hizmeti süreçlerin detayları ilgili akışlarda tanımlanmıştır.

Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?