
Yönetilen Hizmetler
Data Market, Azure Expert MSP kapsamında kurumsal müşterileri için profesyonel nitelikte, hybrid yapıda, bütünsel ve tamamlayıcı Yönetilen Hizmetler (Managed Services) tedarik eder ve bu kapsamda yer alan optimizasyon ve destek hizmetlerini sağlar.
Bu çerçevede müşterilerin MSP süreci öncesinde, süreç boyunca veya süreci takiben ihtiyaç duyabilecekleri tüm danışmanlık, dönüşüm hizmetleri ve ek hizmetler, sürecin doğal bir parçası olarak sunulur.
Yönetilen Hizmetler Portföyümüz
Yönetilen Hizmet Saatleri
Yönetilen Hizmet Paketleri
Yönetilen Hizmetler Operasyon Süreci

– Denetim ve Optimizasyon Hizmetleri Süreci
Data Market’in Yönetilen Hizmetler kapsamında sunduğu Denetim ve Optimizasyon Hizmetleri bulut ve veri merkezinde toplanan verilerin periyodik olarak analiz edilmesiyle başlar. Bu analiz neticesinde keşfedilen güvenlik riskleri, iyileştirme fırsatı ve optimizasyona elverişli durumlar incelenmesi ve gerekli aksiyonların alınması amacıyla kurumsal müşterinin BT iş birimine periyodik olarak raporlanır.
– Yönetim ve Destek Hizmetleri Süreci
Yönetim ve Destek Hizmetleri kapsamında bulut ve veri merkezinden gerçek zamanlı veri toplanır. Toplanan veriler Data Market teknik ekibi tarafından bulut yönetim platformu (CMP) yardımıyla analiz edilir. Analizler neticesinde keşfedilen güvenlik tehditlerine gerekli karşılık verilir. Keşfedilen iyileştirme ve optimizasyon fırsatlarıyla ilgili aksiyonlar kurumsal müşterinin BT iş biriminin bilgisi dahilinde Data Market tarafından yönetilir. Alınan aksiyonlar önem derecesine göre anlık veya periyodik olarak raporlanır. Bu yapıda Yardım Masası Hizmetleri hizmet sürecinin doğal bir uzantısı yer alır.
Yönetim ve destek hizmeti süreçlerin detayları ilgili akışlarda tanımlanmıştır.
