Yönetilen Hizmetler

Data Market, Azure Expert MSP kapsamında kurumsal müşterileri için profesyonel nitelikte, hybrid yapıda, bütünsel ve tamamlayıcı Yönetilen Hizmetler (Managed Services) tedarik eder ve bu kapsamda yer alan optimizasyon ve destek hizmetlerini sağlar.

Bu çerçevede müşterilerin MSP süreci öncesinde, süreç boyunca veya süreci takiben ihtiyaç duyabilecekleri tüm danışmanlık, dönüşüm hizmetleri ve ek hizmetler, sürecin doğal bir parçası olarak sunulur.

Yönetilen Hizmetler Portföyümüz

Bulut Yönetimi Hizmetleri

Kurumsal müşterilerin Microsoft Azure ortamlarını kapsayan Yönetilen Hizmetler

Veri Merkezi Yönetilen Hizmetler

Müşteri veri merkezlerinde on-premise olarak barındırılan sunuculara yönelik yönetilen hizmetler

Son Kullanıcı Yönetilen Hizmetleri

Müşteri son kullanıcılarına yönelik yardım masası ve son kullanıcı yönetilen hizmetleri

Yönetilen Hizmet Saatleri

5 x 8 saat
09:30 – 17:30 saatleri arasında
40 saat x hafta
Hafta sonu, resmî tatil ve bayramlar hariç
5 x 12 saat
10:00 – 22:00 saatleri arasında
60 saat x hafta
Hafta sonu, resmî tatil ve bayramlar hariç
7 x 12 saat
10:00 – 22:00 saatleri arasında
84 saat x hafta
Hafta sonu, resmî tatil ve bayramlar dahil
7 x 24 saat
00:00 – 23:59 saatleri arasında
168 saat x hafta
Hafta sonu, resmî tatil ve bayramlar dahil

Yönetilen Hizmetler Operasyon Süreci

– Denetim ve Optimizasyon Hizmetleri Süreci

Data Market’in Yönetilen Hizmetler kapsamında sunduğu Denetim ve Optimizasyon Hizmetleri bulut ve veri merkezinde toplanan verilerin periyodik olarak analiz edilmesiyle başlar. Bu analiz neticesinde keşfedilen güvenlik riskleri, iyileştirme fırsatı ve optimizasyona elverişli durumlar incelenmesi ve gerekli aksiyonların alınması amacıyla kurumsal müşterinin BT iş birimine periyodik olarak raporlanır.

 

– Yönetim ve Destek Hizmetleri Süreci

Yönetim ve Destek Hizmetleri kapsamında bulut ve veri merkezinden gerçek zamanlı veri toplanır. Toplanan veriler Data Market teknik ekibi tarafından bulut yönetim platformu (CMP) yardımıyla analiz edilir. Analizler neticesinde keşfedilen güvenlik tehditlerine gerekli karşılık verilir. Keşfedilen iyileştirme ve optimizasyon fırsatlarıyla ilgili aksiyonlar kurumsal müşterinin BT iş biriminin bilgisi dahilinde Data Market tarafından yönetilir. Alınan aksiyonlar önem derecesine göre anlık veya periyodik olarak raporlanır. Bu yapıda Yardım Masası Hizmetleri hizmet sürecinin doğal bir uzantısı yer alır.

Yönetim ve destek hizmeti süreçlerin detayları ilgili akışlarda tanımlanmıştır.

Microsoft Azure Yazılarımız

Microsoft Azure Güvenli mi?

Bulut tabanlı hizmetler her geçen gün hızla artarak daha geniş kitlelere ulaşmayı sürdürüyor. Ancak bilişimle ilgili alınan her hizmette olduğu gibi bulut tabanlı hizmetlerde de hem kurumsal […]

Azure Blob Storage Lifecycle Management

İlker DağıdırBulut Çözümleri Bu yazımızda Azure Storage kullanımında hem maliyet optimizasyonu hem storage yönetimi anlamında kolaylık sağlayan servisten bahsetmek istiyorum. Umarım sizin için faydalı olur. Azure Blob […]

Asset 1

Azure Üzerindeki Sanal Makinelerin Durdurulma Farkları

Emre MacunBulut Çözümleri Azure üzerindeki tüketimlerimizi doğrudan etkileyecek bir eylem olan Azure sanal makine durduruldu ile Azure sanal makine durduruldu (serbest bırakıldı) arasındaki farklılığı bu makalede sizlerle […]

Başarı Hikayelerimiz

ermetal

Ermetal Microsoft System Center Projesi

Ermetal Microsoft System Center Projesi Sunucu, client ve servis sayılarının artmasıyla beraber sunucu envanterinin alınması, sunucu izleme, uçtan uca servis izleme, network izleme, kurumsal raporlama, helpdesk ekibinin [...]

DSC00435-copy-1163x800

LC Waikiki Microsoft Lync ile İletişim Çözümü

Çimtaş Microsoft Lync Başarı Hikayesi LC Waikiki Altyapı ve Operasyon grubu 22 ülkede 6000 kullanıcıya hizmet veriyor. En önemli hizmet alanlarından biri de iletişim. Projeye başlarken hedef [...]

çimtaş

Çimtaş Microsoft Lync Başarı Hikayesi

Çimtaş Microsoft Lync Başarı Hikayesi Çimtaş Microsoft Lync ile esnek, bütünleşik, yer ve zaman bağımsız kuvvetli bir iletişim altyapısına kavuştu. Çimtaş’ın 5 ayrı lokasyondaki kullanıcıları Microsoft Lync [...]

Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?