Dijital Sözlük
0212 337 0707
İnsan Kaynakları

OnBase ile Servis Destek ve Talep Yönetimi

Belirli bir olgunluğa gelmiş kurumların, yaptığı iş ve sunduğu hizmetlerine bağlı olarak, çalışanlarından veya dış kaynaklardan gelen destek ve talepleri yönetmeleri ancak dijital ortamlardan mümkün hale gelmiştir. Özellikle ofis ortamının dışında veya günümüz pandemisinde evlerinden çalışanlar için taleplerini iletmek ve yönetim açısından ise bu taleplere tek merkezden kontrol ve müdahale edebilmek oldukça zor hale geldi.

Bu alandaki ihtiyacı karşılayabilmek için ihtiyaçlar ve sunulacak hizmetler planlanmalı ve en önemlisi çözümler için geliştirilecek stratejiler istendiği dinamiklikte, yazılım ortamında kurgulanabilmelidir.

Webinar İçeriği:

  • Servis & Talep Yönetim Süreci
  • Neden OnBase?
  • Servis Takibi ve Raporlamalar
  • Operasyon & Son Kullanıcı Ekranları

 

 

Arama yapmak için yazmaya başlayın.
Sitemizde kullanımı analiz etmek, içerik ve reklamları kişiselleştirmek, ölçmek ve ziyaret tercihlerinizi hatırlamak için çerezler kullanmaktayız. Detaylar için buraya tıklayabilirsiniz.
Tamam