Dijital Sözlük
0212 337 0707
İnsan Kaynakları

Teams’de CoPilot Nedir

Teams Copilot, Teams’te yapay zeka gücünden yararlanarak işinizi kolaylaştıran bir araçtır. Teams toplantılarında, sohbetlerinde ve telefon görüşmelerinde kullanılabilir. Copilot ile toplantı sırasında veya sonrasında ana noktaları, eylem öğelerini ve kararları özetleyebilir, doğal dil girdileri kullanarak notlar oluşturabilir, sohbet konularını organize edebilir ve ilgili bilgileri bulabilirsiniz.

Teams Copilot’ın çalışma mantığı, Teams’teki sesli veya yazılı iletişimi anlamak ve analiz etmek için Microsoft Graph ve Azure Cognitive Services gibi Microsoft’un bulut tabanlı yapay zeka servislerini kullanmaktır. Bu sayede, Copilot sizin için en uygun bilgiyi sunabilir, iş akışınızı optimize edebilir ve verimliliğinizi artırabilir.

Teams Sohbetinde CoPilot 

Teams sohbetindeki Copilot ile, sohbet dizilerinizdeki önemli bilgileri hızlı bir şekilde sentezleyebilirsiniz. O ana kadarki konuşmayı yakalamanıza, önemli tartışma noktalarını düzenlemenize ve sizinle ilgili bilgileri özetlemenize yardımcı olmak için belirli sorular sormanıza olanak tanır. Copilot, farklı sohbetleri yönetme zahmetini azaltır ve işinizin akışını kesintiye uğratmadan önemli konulara daha fazla zaman ayırmanıza yardımcı olur.

Teams Toplantılarında CoPilot 

Bir Toplantı Sırasında

Teams toplantılarında Copilot’u kullanarak, kimin ne söylediği ve insanların nerede hemfikir olduğu veya olmadığı gibi önemli tartışma noktalarını özetleyebilirsiniz ve toplantı sırasında gerçek zamanlı olarak eylem öğeleri önerebilirsiniz. Teams toplantılarında Copilot’ı etkinleştirmek için toplantı yazıya dökülmelidir.

Toplantı Sonrası

Teams toplantılarında Copilot, toplantı sona erdiğinde toplantının Özet sekmesinde de kullanılabilir olacaktır. Teams toplantı sohbetinizden “Özet” sekmesine gidip CoPilot’ı açabilirsiniz.

Toplantı sonrası Copilot’a sorabileceğiniz örnek soru kalıpları aşağıdaki gibidir;

  • Hangi sorular soruldu, yanıtlandı ve çözülmedi?
  • Toplantının havası nasıldı?
  • İnsanların söylediklerini daha az teknik bir şekilde özetleyin.
  • Her katılımcı için en büyük endişe neydi? En çok heyecanlandıkları konu neydi?
  • Bir toplantı katılımcısının ürün ekibiyle paylaşabileceğim ne gibi fikirleri vardı?
  • Toplantı katılımcılarına toplantıyı özetleyen ve eylem maddelerini içeren bir e-posta taslağı hazırlayın.
     
     
Arama yapmak için yazmaya başlayın.
Sitemizde kullanımı analiz etmek, içerik ve reklamları kişiselleştirmek, ölçmek ve ziyaret tercihlerinizi hatırlamak için çerezler kullanmaktayız. Detaylar için buraya tıklayabilirsiniz.
Tamam