Dijital Sözlük
0212 337 0707
İnsan Kaynakları

MR, Meeting Request kısaltmasıdır ve Türkçe karşılığı “Toplantı Daveti” olarak tanımlanabilir. Bu terim genellikle iş dünyasında kullanılır ve bir toplantı organize etmek veya bir toplantıya katılmak istediğinizi belirtmek için kullanılan bir e-posta formatıdır.

MR genellikle bir toplantı davetiyesi, tarihleri, saatleri ve konum bilgilerini içerir. Bu format, Outlook gibi bazı e-posta istemcilerinde kullanılabilir ve genellikle toplantıyı organize eden kişi tarafından gönderilir.

Bizimle İletişime Geçin

Teknoloji sorunları hakkında endişelenmeyi bırakın. Sadece işinize odaklanın. İhtiyacınız olan teknolojiyi sizin için belirleyip, yönetelim.

"*" gerekli alanları gösterir

Ad- Soyad*
Pazarlama Faaliyetleri Onayı
Bu alan doğrulama amaçlıdır ve değişiklik yapılmadan bırakılmalıdır.
Ne aramak istiyorsunuz?
Sitemizde kullanımı analiz etmek, içerik ve reklamları kişiselleştirmek, ölçmek ve ziyaret tercihlerinizi hatırlamak için çerezler kullanmaktayız. Detaylar için buraya tıklayabilirsiniz.
Tamam