Dijital Sözlük
0212 337 0707
İnsan Kaynakları

MR, Meeting Request kısaltmasıdır ve Türkçe karşılığı “Toplantı Daveti” olarak tanımlanabilir. Bu terim genellikle iş dünyasında kullanılır ve bir toplantı organize etmek veya bir toplantıya katılmak istediğinizi belirtmek için kullanılan bir e-posta formatıdır.

MR genellikle bir toplantı davetiyesi, tarihleri, saatleri ve konum bilgilerini içerir. Bu format, Outlook gibi bazı e-posta istemcilerinde kullanılabilir ve genellikle toplantıyı organize eden kişi tarafından gönderilir.

Arama yapmak için yazmaya başlayın.
Sitemizde kullanımı analiz etmek, içerik ve reklamları kişiselleştirmek, ölçmek ve ziyaret tercihlerinizi hatırlamak için çerezler kullanmaktayız. Detaylar için buraya tıklayabilirsiniz.
Tamam