
OnBase platformunun özellikleri ile
Kağıtsız ŞirketDijital Dönüşüm
Çağına Hoşgeldiniz
İçerik süreç ve organizasyonunuzu dijitalleştirin, her yerden erişilebilir olun.

Nedir?
OnBase platformu, kurumların istek, ihtiyaç ve kullanım şekline bağlı olarak belge ve süreç yönetimine dair çözümler sunar.
Mevcut iş uygulamaları ile kolayca entegre olabilir ve iş süreçlerinde hızlı geliştirme yeteneği sağlar.
Magic Quadrant™ Leader
for Content Services Platforms.

İçerik Yönetim Sistemi Çözümlerimiz
Kurumsal Yazışma ve Onay
- Kurum genelinde sözleşme yaratma, onay süreçlerinin, kurum organizasyon şemasına uygun olarak “Active Directory” ya da “ERP” entegrasyonları vasıtasıyla yönetimi,
- Form girişi ile süreçlerin başlatılması ve standart sözleşme şablonlarının kullanımı,
- Yazışmanın gönderileceği birim ve bilgilendirilecek birimlerin belirlenmesi,
- Onay sistemi, ara ve nihai onaycı seçimi, vekalet yönetimi gibi süreçler yönetimi,
- Bekleyen işlemler için gruba veya yöneticilerine hatırlatmaların gönderimi.

Sözleşme Yönetimi
- Satınalma, Finans, Hukuk ve İnsan Kaynakları gibi birimlerin sözleşmelerine ait süreç yönetimi,
- Kurum genelinde sözleşme yaratma, onay süreçlerinin, kurum organizasyon şemasına uygun olarak “Active Directory” ya da “ERP” entegrasyonları vasıtasıyla yönetimi,
- Form girişi ile süreçlerin başlatılması ve standart sözleşme şablonlarının kullanımı,
- Sözleşmelere dair versiyon takibi, ilişkilendirilmesi, not ve tartışma ortamlarının oluşturulması gibi fonksiyonların kullanımı.

Gönderi Süreç Yönetimi
- Muhaberat ve İdari İşlere ait dokümanların elektronik ortama aktarılması, dokümanların ilgili birimlere yönlendirilmesi ve bilgilendirme süreci.
- Otomatik doküman takibi ve raporlama.
- Onay, geri gönderme, bilgilendirilecek birim ekleme vb. fonksiyonların kullanılması.

Grup Yönetimi ve Vekalet Sistemi
- Grup ve profil bazlı yetkilendirme
- Gruplar ve profiller “Active Directory” ya da belirlenecek yapı üzerinden (SAP-Oracle vb.) yönetimi
- Vekalet sistemi için gerekli hazır servisler kullanılması ya da uyarlanması.

Hepsi bir arada
OnBase ile kurum içerisinde ihtiyaç duyulan tüm kaynakları tek bir noktadan yönetebilir ve takip edebilirsiniz.

OnBase'in
Genel Özellikleri
- Veriyi kaynağında yakalama ve iyileştirme,
- Otomatik sınıflandırma ve ayrıştırma
- Otomatik veri çıkartma ve belge indeksleme
- Veri doğrulama ve hızlı aktarım
- Belgelerin yaşam döngüsünün takibi ve yönetimi
- Mobil, Web, Desktop gibi arayüzler ile kolay ve hızlı erişim,
- Elektronik ve fiziki arşiv yönetimi
- İçeriklere hızlı ve kesintisiz erişim
- Hızlı ve kolay elektronik form tasarımı
- Doküman tabanlı süreç tasarımı ve yönetimi
- İş süreçleri ile entegrasyon sürecinin hızlandırılması
- Uygulamalarla Hızlı ve kolay entegrasyon
- Sisteme her yerden kolay erişim imkanı
- Regülasyonlara adaptasyon ve kolay uyum süreci
- Tekilleştirilmiş içerik, hızlı ve güvenli erişim
Akıllı Bilgi ve Belge İşleme Fonksiyonları
Herhangi bir kaynaktaki herhangi bir veri için yapabildiklerimiz.
Capture
Kaynağında dokümanın yakalanması
Read
Verinin okunması
Classify
Dokümanın otomatik sınıflandırılması
Extract & Validate
Verinin çıkartılması ve doğrulanması
Verify
Çıkartılan verinin doğrulanması
Export
Verinin aktarımı