Bağlantılara atla

OnBase platformunun özellikleri ile

Kağıtsız ŞirketDijital Dönüşüm

Çağına Hoşgeldiniz

İçerik süreç ve organizasyonunuzu dijitalleştirin, her yerden erişilebilir olun.

Türkiye ve dünyadan OnBase referansları:

Nedir?

OnBase platformu, kurumların istek, ihtiyaç ve kullanım şekline bağlı olarak belge ve süreç yönetimine dair çözümler sunar.

Mevcut iş uygulamaları ile kolayca entegre olabilir ve iş süreçlerinde hızlı geliştirme yeteneği sağlar.

Sözleşme Yönetimi

Fatura Otomasyonu

Kurumsal Yazışma Yönetimi

Dijital Arşiv

Muhaberat Yönetimi

Servis Destek Yönetimi

İçerik Yönetim Sistemi Çözümlerimiz

Kurumsal Yazışma ve Onay

  • Kurum genelinde sözleşme yaratma, onay süreçlerinin, kurum organizasyon şemasına uygun olarak “Active Directory” ya da “ERP” entegrasyonları vasıtasıyla yönetimi,
  • Form girişi ile süreçlerin başlatılması ve standart sözleşme şablonlarının kullanımı,
  • Yazışmanın gönderileceği birim ve bilgilendirilecek birimlerin belirlenmesi,
  • Onay sistemi, ara ve nihai onaycı seçimi, vekalet yönetimi gibi süreçler yönetimi,
  • Bekleyen işlemler için gruba veya yöneticilerine hatırlatmaların gönderimi.
Consent

Sözleşme Yönetimi

  • Satınalma, Finans, Hukuk ve İnsan Kaynakları gibi birimlerin sözleşmelerine ait süreç yönetimi,
  • Kurum genelinde sözleşme yaratma, onay süreçlerinin, kurum organizasyon şemasına uygun olarak “Active Directory” ya da “ERP” entegrasyonları vasıtasıyla yönetimi,
  • Form girişi ile süreçlerin başlatılması ve standart sözleşme şablonlarının kullanımı,
  • Sözleşmelere dair versiyon takibi, ilişkilendirilmesi, not ve tartışma ortamlarının oluşturulması gibi fonksiyonların kullanımı.
Document

Gönderi Süreç Yönetimi

  • Muhaberat ve İdari İşlere ait dokümanların elektronik ortama aktarılması, dokümanların ilgili birimlere yönlendirilmesi ve bilgilendirme süreci.
  • Otomatik doküman takibi ve raporlama.
  • Onay, geri gönderme, bilgilendirilecek birim ekleme vb. fonksiyonların kullanılması.
Contract

Grup Yönetimi ve Vekalet Sistemi

  • Grup ve profil bazlı yetkilendirme
  • Gruplar ve profiller “Active Directory” ya da belirlenecek yapı üzerinden (SAP-Oracle vb.) yönetimi
  • Vekalet sistemi için gerekli hazır servisler kullanılması ya da uyarlanması.
Identity

Hepsi bir arada

OnBase ile kurum içerisinde ihtiyaç duyulan tüm kaynakları tek bir noktadan yönetebilir ve takip edebilirsiniz.

OnBase'in
Genel Özellikleri

  • Veriyi kaynağında yakalama ve iyileştirme,
  • Otomatik sınıflandırma ve ayrıştırma
  • Otomatik veri çıkartma ve belge indeksleme
  • Veri doğrulama ve hızlı aktarım
  • Belgelerin yaşam döngüsünün takibi ve yönetimi
  • Mobil, Web, Desktop gibi arayüzler ile kolay ve hızlı erişim,
  • Elektronik ve fiziki arşiv yönetimi
  • İçeriklere hızlı ve kesintisiz erişim
  • Hızlı ve kolay elektronik form tasarımı
  • Doküman tabanlı süreç tasarımı ve yönetimi
  • İş süreçleri ile entegrasyon sürecinin hızlandırılması
  • Uygulamalarla Hızlı ve kolay entegrasyon
  • Sisteme her yerden kolay erişim imkanı
  • Regülasyonlara adaptasyon ve kolay uyum süreci
  • Tekilleştirilmiş içerik, hızlı ve güvenli erişim

Akıllı Bilgi ve Belge İşleme Fonksiyonları​

Herhangi bir kaynaktaki herhangi bir veri için yapabildiklerimiz.

Capture

Kaynağında dokümanın yakalanması

Read

Verinin okunması

Classify

Dokümanın otomatik sınıflandırılması

Extract & Validate

Verinin çıkartılması ve doğrulanması

Verify

Çıkartılan verinin doğrulanması

Export

Verinin aktarımı

Sitemizde kullanımı analiz etmek, içerik ve reklamları kişiselleştirmek, reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek ve ziyaret tercihlerini hatırlamak için çerezler kullanmaktayız.