Hızlı ve Güvenli Onay Süreçleri

OnBase, şirket içi ve dışı yazışmaların yönetilmesini ve onay süreçlerinin dijital ortamda yürütülmesini sağlar. Sözleşmelerin hazırlanması, incelenmesi ve onaylanmasından, resmi yazışmaların dijital arşivlenmesine kadar birçok süreci hızlandırır. Ayrıca, yönetici onayları ve imza süreçlerini kolaylaştırarak iş akışlarını daha verimli hale getirir.
kururmsal-yazisma-onay
Türkiye ve dünyadan OnBase referansları:
Evrak yükünüzü azaltın, iş süreçlerinizi daha verimli hale getirin.
Süreçlerinizi hızlandırın, iş akışlarını otomatikleştirerek zamandan tasarruf edin.
Onay mekanizmanızı takip edilebilir hale getirin, işlemlerinizin güvenliğini artırın.
Doküman erişiminizi merkezi hale getirin, bilgilere hızlı ve kolay ulaşın.
Yetkilendirme sayesinde erişim kontrolünü sağlayın, doküman güvenliğinizi artırın.
Tüm onay ve imza süreçlerinizi dijitalleştirin, iş akışlarınızı kesintisiz yönetin.

Gelişmiş Özellikler

OnBase'in dijital onay süreçleri ve yazışma yönetimi özellikleri ile karmaşadan kurtulun.

Merkezi Yönetim

Tüm yazışma ve onay süreçleri tek bir platform üzerinden yönetilir, böylece süreçlerin takibi ve denetimi kolaylaşır.

Entegrasyon

OnBase, mevcut ERP ve Active Directory gibi sistemlerle entegre çalışarak, organizasyon şemasına uygun onay süreçlerinin yürütülmesini sağlar.

Standartlaşma

Süreçlerin standart formlar veya şablonlar kullanılarak başlatılması ve yönetilmesi, kurum içi yazışmalarda tutarlılığı artırır.

İzlenebilirlik

Belgelerin elektronik ortamda arşivlenmesi ve süreçlerin dijital olarak yönetilmesi sayesinde, tüm işlemler kolayca izlenebilir ve raporlanabilir.

Güvenlik

Elektronik imza entegrasyonu ile belgelerin güvenliği ve bütünlüğü sağlanır.

Güncel İçerikler

Kurumsal yazışma çözümünüzü araştırırken doğru tercihi yapabilmenize yardımcı olacak içeriklerimiz

Kurumsal Yazışma ve Onay

  • Kurum genelinde sözleşme yaratma, onay süreçlerinin, kurum organizasyon şemasına uygun olarak “Active Directory” ya da “ERP” entegrasyonları vasıtasıyla yönetimi,
  • Form girişi ile süreçlerin başlatılması ve standart sözleşme şablonlarının kullanımı,
  • Yazışmanın gönderileceği birim ve bilgilendirilecek birimlerin belirlenmesi,
  • Onay sistemi, ara ve nihai onaycı seçimi, vekalet yönetimi gibi süreçler yönetimi,
  • Bekleyen işlemler için gruba veya yöneticilerine hatırlatmaların gönderimi.
Consent.png

Uzmanlarımızla
iletişime geçin.

Teknoloji sorunları hakkında endişelenmeyi bırakın. Sadece işinize odaklanın. İhtiyacınız olan teknolojiyi sizin için belirleyip, yönetelim.
Sitemizde kullanımı analiz etmek, içerik ve reklamları kişiselleştirmek, ölçmek ve ziyaret tercihlerinizi hatırlamak için çerezler kullanmaktayız. Detaylar için buraya tıklayabilirsiniz.
Tamam