Dijital Sözlük
0212 337 0707
İnsan Kaynakları

Süreç Haritası

Süreç haritası, bir organizasyondaki iş akışının her bir adımını açıklayan ve iş akışındaki işlevlerin, kaynakların ve süreçlerin birbirleriyle nasıl ilişkili olduğunu gösteren bir diyagramdır. Süreç haritaları, bir işletmenin mevcut süreçlerini incelemek, süreçlerdeki verimsizlikleri ve atıl kapasiteleri tespit etmek, iyileştirme fırsatlarını belirlemek ve potansiyel maliyet tasarrufları ve hizmet kalitesi iyileştirmeleri sağlamak için kullanılır. Ayrıca, süreç haritaları, iş süreçleri ve sistemlerinin tamamlanması ve belgelendirilmesi için gereken belgelerin oluşturulmasına da yardımcı olabilir.

Bizimle İletişime Geçin

Teknoloji sorunları hakkında endişelenmeyi bırakın. Sadece işinize odaklanın. İhtiyacınız olan teknolojiyi sizin için belirleyip, yönetelim.

"*" gerekli alanları gösterir

Ad- Soyad*
Pazarlama Faaliyetleri Onayı
Bu alan doğrulama amaçlıdır ve değişiklik yapılmadan bırakılmalıdır.
Ne aramak istiyorsunuz?
Sitemizde kullanımı analiz etmek, içerik ve reklamları kişiselleştirmek, ölçmek ve ziyaret tercihlerinizi hatırlamak için çerezler kullanmaktayız. Detaylar için buraya tıklayabilirsiniz.
Tamam