Yenilik Atölyesi projesi ile kurum içi departman iletişiminde ne hedefleniyor?

Data Market olarak Yenilik Atölyesi adı altında yeni bir akademi kurduk. Bu Yenilik Atölyesi kapsamında biz firmaların sadece kurulum ve geçiş aşamasını değil, geçiş aşamasından sonra da bazı yetkinliklerin kazandırılmasına eğitimler ile destek oluyoruz. Değişimin tüm şirket genelinde olması gerektiğinin bilinciyle tüm birimler ile gereksinimleri belirliyor, mevcut iş süreçlerini analiz ediyor ve daha verimli bir çalışma sahası için her iş birimine özel çözümler sunuyoruz.

Burada daha çok firmalara gidip birebir yerinde eğitimler veriyoruz. Onlara alışkanlık kazandırmaya çalışıyoruz. Çünkü iş dünyasının en büyük sorunlarından biri olan son kullanıcı alışkanlıklarını değiştirmek oldukça zor ve biz bunu başarmak için çalışıyoruz. Ayrıca modern workplace ile firmaların çalışma alanlarını modernize ediyoruz. Modernize edilmesi aşamasında bazı uygulamaları kullanıyoruz. Modern workplace kapsamında eğitimlerimizi vererek hem son kullanıcı bazında binlerce kişiye dokunuyoruz hem de firmaların yanında olmuş oluyoruz. Aslında kurum içinde çok farklı departmanlar oluyor ve bunların birbiriyle bir bağları var ancak bu bağı kurmakta zorlanıyorlar. Biz bunun önüne geçmek için kurumlara departmanlar arası iletişimi kurabilmeleri için bir çalışma ortamı sağlıyoruz. Şirketin iletişim ağının daha verimli olmasını sağlayıp tüm iş birimlerinin işbirliği ve katkılarıyla daha yetkin hale gelen ekipler oluşturuyoruz. Sadece kurum içi de değil aslında kurumlar arasında da iletişimi büyük ölçüde sağlıyoruz. Yenilik Atölyesi kapsamında verdiğimiz eğitimler ile kurumların hem elindeki uygulamaları daha iyi kullanmasını hem de iş yüklerini zaman yönetimi kapsamında daha iyi bir şekilde yönetebilmelerini sağlıyoruz. Şirketler açısından da bu çok önemli bir kazanım oluyor.

user

Eren Nural

Microsoft Çözümleri Uzman Yardımcısı