Data Market olarak sunduğumuz çözümlerin hitap ettiği kullanıcılarla gerçek bir bağ kurması gerektiğine inanıyoruz. Problemlere sadece müşterilerimizin gözünden bakmayı yeterli bulmuyoruz. Bunun bir adım ötesine geçerek dünyayı “müşterilerimizin müşterilerinin” gördüğü gibi görmeye, onların deneyimlerinin özünü kavramaya, son kullanıcıların istek ve ihtiyaçlarını derinlemesine anlamaya çalışıyoruz. Şirket olarak başarımızda nihai tüketicilerle kurduğumuz bu samimiyetin katkısı olduğuna inanıyoruz.

Diğer taraftan iş dünyasında artan rekabete ve zaman baskısına bağlı olarak kurumların teknoloji yatırımlarıyla ilgili karar verme davranışlarının değiştiğini görüyoruz. Karar vericiler artık daha kısa sürede daha fazla olasılığı değerlendirmek, ihtiyaçlarını adresleyen alternatif senaryoları deneyimleyerek en isabetli kararı almak istiyor. Birlikte çalıştıkları anahtar tedarikçi ve iş ortaklarından iş birliğine dayalı bir karar verme kültürü talep ediyorlar.

Bu inanç ve talep doğrultusunda açılışını yaptığımız Deneyim Merkezi DXP ile paydaşlarımıza teknoloji yatırım kararlarını daha doğru ve daha hızlı alabilecekleri uygulamalı bir platform sunmayı amaçlıyoruz. Deneyime açtığımız sektörel BT senaryolarıyla kurumlar için Ar-Ge’nin en önemli halkası olan “deneyim” aşamasını hayata geçirerek fikirleri ihtiyaçların özüyle buluşturuyoruz. Böylelikle müşteri ve iş ortaklarımız için rekabet değeri yüksek fikirlerin uygulamaya alınma sürecini hızlandırmayı hedefliyoruz.

Murat Boyla, CEO