Ermetal Microsoft System Center Projesi
Sunucu, client ve servis sayılarının artmasıyla beraber sunucu envanterinin alınması, sunucu izleme, uçtan uca servis izleme, network izleme, kurumsal raporlama, helpdesk ekibinin çok fazla efor sarfederek yaptığı Windows Update ve 3. parti uygulamaların yüklenmesi, güncelleştirilmesi, remote helpdesk gibi çalışmaların işgücünü yıpratması ve SLA sürelerindeki tutarsızlıktan dolayı System Center ürünlerine ihtiyaç duyuldu. Bu ihtiyaçlar kapsamında minimum işgücü ile raporlama, uygulama yönetimi ve helpdesk çalışmalarının yapılmasını isteniyordu. İş, zaman kavramındaki eksiklikleri gideren takibi ve yönetimi kolay olan daha az iş gücü ile stabil çalışabilen bir yapıyla hızlı bir şekilde çözüm üretebilen bir uygulama ihtiyacı ortaya çıktı.
Sektörde amaca yönelik diğer yazılımların incelenmesi sonrasında entegrasyon kolaylığı ve Ermetal’in sistemlerindeki Microsoft ürünlerininin çokluğu karar verilmesini kolaylaştırdı. Tüm yapılarla olan uyumluluğu ve esnekliğinden dolayı Microsoft System Center ürünleri tercih edildi.
System Center Configuration Manager 2012 R2 versiyonuyla gelen yenilikler iş yükünü daha da hafifletecekti. Kullanılmakta olan sistemlerde izlenilebilirlik, performans yönetimi ve yönetimsel raporlama ihtiyaçlarının karşılanması amacıyla System Center Operations Manager 2012 R2 ürününe karar verildi.
Fayda
- Uzak erişim, uygulama dağıtımı, envanter yönetimi gibi özelliklerle öncelikle BT destek çalışanları tarafında ciddi işçilik kazanımları elde edildi
- Tek konsol üzerinden sunucu, altyapı ve servisleri izleyip raporlayabilen bir yapıya kavuşuldu
Kullanılan Teknolojiler

Durum
Sistemlerin tek bir merkezden yönetilmesi, minimum işgücü ile raporlama, uygulama yönetimi ve helpdesk çalışmalarının yapılması isteniyordu.
Çözüm
Tüm yapılarla olan uyumluluğu ve esnekliğinden dolayı Microsoft System Center ürünleri tercih edildi.
PDF Olarak İndir
Başarı hikayemiz hakkında daha fazlasını mı öğrenmek istiyorsunuz? Öyleyse PDF versiyonunu inceleyebilirsiniz.