OnBase ile Servis Destek ve Talep Yönetimi

Belirli bir olgunluğa gelmiş kurumların, yaptığı iş ve sunduğu hizmetlerine bağlı olarak, çalışanlarından veya dış kaynaklardan gelen destek ve talepleri yönetmeleri ancak dijital ortamlardan mümkün hale gelmiştir. Özellikle ofis ortamının dışında veya günümüz pandemisinde evlerinden çalışanlar için taleplerini iletmek ve yönetim açısından ise bu taleplere tek merkezden kontrol ve müdahale edebilmek oldukça zor hale geldi.

Bu alandaki ihtiyacı karşılayabilmek için ihtiyaçlar ve sunulacak hizmetler planlanmalı ve en önemlisi çözümler için geliştirilecek stratejiler istendiği dinamiklikte, yazılım ortamında kurgulanabilmelidir.

  • Servis & Talep Yönetim Süreci
  • Neden OnBase?
  • Servis Takibi ve Raporlamalar
  • Operasyon & Son Kullanıcı Ekranları

17 Şubat 2022

13:00 - 13:30

Konuşmacılar

hsezen
Hayrettin Sezen
Dijital Çözümler Yöneticisi
mbayri
Mustafa Taha Bayrı
Kıdemli Dijital Çözümler Danışmanı
Önceki İçerik

Doküman Saklama Planı ve İmha Yönetimi

Sonraki İçerik

Neden Bir Kimlik Yönetimi Uygulaması Kullanmalısınız?

Twitter
DataMarket1992
@DataMarket1992
126 Takip Edilen
384 Takipçi
Çerez Bildirisi
Sitemizde kullanımı analiz etmek, içerik ve reklamları kişiselleştirmek, reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek ve ziyaret tercihlerini hatırlamak için çerezler kullanmaktayız.
Tamam Daha fazla bilgi